2012. június 18., hétfő

Legújabb szerzemények

Sziasztok Csajszik ! :)

Ma egy nagyon-nagyon rövid poszttal jövök,mert nagyon kevés időm van (igazából ha egy nap 48 órából állna akkor sem végeznék semmivel időben) Szert tettem pár új holmira és gondoltam ha már sminkelni nincs időm ( napok óta,  esetleg egy natúr smink) akkor legalább azt megmutatom ,hogy mik azok a dolgok amiket mostanában vettem,kaptam.

















  •  Babylove(dm-es saját márka)popsitörlő
  • Essence zselés tus (Midnight in Paris)
  • Essence tus ecset
  • Essence Stay Natural korrektor(02 soft sand)
  • Essence Get Big Lashes(dúsító,ívelő ) szempillaspirál
  • mels eyeshadow mono szemhéjpúder (19)
  • Jessa (dm-es saját márka)intim mosakodógél
  • 3 Weather taft -courl mousse(göndörítő hajhab)
Ha valamelyik termékről kérdésetek van komiban írjátok meg.

És az utolsó egy kicsit kilóg a sorból.Ezt ajándékba kaptam.Szerintem nagyon ötletes és nagyon szép.Mivel nagyon szeretek sütni, főzni, ezért ez számomra egy nagyon kedves és hasznos ajándék. :)



Hát ennyi lettem volna mára .Készülőben van egy önbarnító spray  véleményezős poszt is nem felejtettem ám el,csak most egy kicsit zsúfoltak  a napjaim.Remélem,hogy nem sokára kicsit több időm lesz a bloggal foglalkozni. :) Puszillak titeket.:)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése