2012. június 14., csütörtök

AVON care -Fresh Hydration arckrém vélemény

Hali Csajszik !

Ezt a posztot egy kedves olvasóm kérte.:)
Úgy kezdődött ez az egész ,hogy megszállottan vadászom a tökéletes arckrémet az én kombinált bőrömre.
Elég sok krémet kipróbáltam eddig több kevesebb sikerrel.Az a baj  a bőrömmel,hogy télen iszonyatosan ki tud száradni,viszont ha rákenek valami zsírosabb krémet egyből jönnek  a pattanások  meg a kifényesedés.viszont nyári időszakban ez pont fordítva van,ha nem kenek rá semmit az orcák (tudom bénán néz ki de nem találtam jobb szót)nagyon kiszárad és szinte hámlik,fürdés után húzódik.Szóval erre kellett megoldást találnom .Már több Avonos krémet is kipróbáltam volt amelyik jó volt, volt amelyik kevésbé.Na de elég a rizsából jöjjön a vélemény.
  2 hete használom ezt a krémet minden nap.Én igazából nappali krémnek használom, de szerintem fel lehet kenni éjszakára is mert nagyon könnyű krém,gyorsan beszívódik.Amit írnak róla:Könnyed gyorsan beszívódó arckrém,mely segít hidratálni és védeni az arcbőrét.És igazából ezt mind tudja is amit írnak róla. Én eddig talán egyetlen kis negatívumot  találtam benne,azt hogy nem mattit .Az állaga vizes, olyan üdítő (na ez most eléggé hülyén hangzik:D),illata friss citromos.Talán inkább vegyes vagy zsírosabb bőrre ajánlanám.Nagyon jó kis tavaszi,nyári arckrém.És ami még nagy + pont, hogy tartalmaz 15-ös fényvédőt.Én akciósan vettem 399Ft-ért, de ha nem akciós akkor sem vészes összeg 700 Ft-körül van.

bocsi a béna képért :P
Remélem minden fontosat leírtam,amit tudni érdemes róla.Szerintem egy próbát megér.Nekem bevált.

Pusszancs :)

8 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem az Avon arckrémeket, most a Solutions Sensitive Botanicals-t használom, ami azért magasabb árfekvés, de megéri. Az is vizes alapú, az éjszakai meg már inkább gél-krém, imádom. És szuperül mattít, sminkalapnak is nagyon jó. (Egyébként arra a részre, amire gondolsz, tényleg azt mondjuk, hogy "orcák" ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem őket.Eddig ezen kívül kettőt próbáltam,Solutions complete balance nappali arckrémjét és a Perfect Tone nappaliját és éjszakaiját. A complete balance nagyon jó volt kb ugyan ezt tudta mint ez + mattított is egy kicsit.A perfect tone is jó ,csak nekem nyárra egy kicsit nehéz krém, de szerintem télre pont jó lesz.Tudom én,hogy ez a hivatalos neve,hogy orca csak olyan furán néz ki leírva :D

      Törlés
  2. Most szereztem pár napja egyet, nagyon kellemesen csalódtam benne! És az ára csodás:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy voltam vele,hogy a kíváncsiság hajtott,mert több Avon krémet is próbáltam és azok jók voltak.De örülök,hogy megvettem.Szerintem ilyen áron ettől jobb minőséget nem lehet kapni.:)

      Törlés
  3. Na azt hiszem meggyőztél! A következő rendelés alkalmával be is zsákmányolom! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök , hogy meggyőztelek. :) Nyugodtan zsákmányolhatod,mert nagyon jó kis krém :)

      Törlés
  4. Szia! :) Arról a barnítós spray-ről nincs kedved írni ?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Dehogynem írok róla szívesen, mert nagyon szeretem :)

      Törlés