2012. június 20., szerda

Az első TAG :)

Sziasztok Csajszik !
Ma egy  TAG-gal jelentkezem. Pár apróság rólam. :)

1. Kiről lettél elnevezve?
- Anyukám és apukám közös döntése.
 
2. Mikor sírtál utoljára?
- Tegnap este egy megható filmen(nagyon érzékeny típus vagyok képes vagyok,bármin elpityeredni :P )
 
3. Vannak gyerekeid?
- Még nincsenek :)Egy kislányt szeretnék :)
 
4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál önmagaddal?
- Nehéz kérdés,talán igen,talán nem.Elég nehéz eset vagyok, mivel hangulat ember vagyok.Tudok nagyon kedves is lenni,de néha előtör a házisárkány :P
 
5. Gyakran vagy szarkasztikus?
- Előfordul,rossz szokásomnak tartom,próbálok leszokni róla.
 
6. Bungee-jumpingolnál?
- Soha és szerintem ez kimarad az életemből mivel nagyon tériszonyos vagyok
 
7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
- Mikor kisebb voltam rengeteg ettem de valahogy mostanában kimarad . De ha választani kell akkor a csokisakat szeretem
 
8. Mi az első dolog, amit megnézel/feltűnik másokon?
- Lányokon: haj,smink
Fiúkon: cipő,kéz
 
9. Milyen színű a szemed?
- sötétbarna
 
10. Ijesztő filmek, vagy happy end?
- Is-is.Mind kettőt szeretem,hangulat függő.
 
11. Kedvenc illatok?
-  Frissen mosott ruha illata
 
12. Nyár vagy tél?
-Igazából mind két évszakban van olyan amit szeretek és amit nem.
 
13. Számítógép, vagy televízió?
- Mind kettő ,iszonyatosan technika függő vagyok. :P
 
14. Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
- Görögország,gyönyörű hely.A másik nagy kedvencem Horvátország.
 
15. Van-e valamilyen különleges képességed?
- Nincs
 
16. Hol születtél?
- Vácon
 
17. Milyen hobbijaid vannak?
- olvasás,tánc,sütés-főzés,sminkelés,kirándulás,állatkáim :)
 
18. Van háziállatod?
- Van,egy tengerimalac lány (Bella) és egy degu lány (pufi)
 
19. Kedvenc filmek?
-nincs kifejezett kedvencem sok filmet szeretek
 
20. Van testvéred?
- Van, egy öcsém 19 éves
 
21. Mi leszel, ha nagy leszel?
- Éppen ma indulok el azon az úton ami az álmom megvalósításához vezet ,ugyanis ma megyek jelentkezni egy cukrász suliba.Tehát ha nagy leszek cukrász szeretnék lenni (bár már elég nagy vagyok azt hiszem :P )

2 megjegyzés: