2012. június 10., vasárnap

bronzos-nyárcsalógató smink

Sziasztok !
Tegnap volt egy kis családi buli és erre az alkalomra csináltam egy (szerintem) igazi bronzos nyárcsalogató sminket.Remélem tetszeni fog nektek. És most jöjjenek a képek.








a sminkhez használt cuccok
  1. Balea young korrektor (alapként is )
  2. Miss sporty So matte Perfect Stay alapozó (02.medium árnyalatban)
  3. e.l.f. Eybrow Kit (szemöldök festék),dark árnyalatban
  4. Miss Rose- Candy Eyeshadow paletta
  5. Essence-52 olive garden (mono)
  6. Avon Supershok szempilla spirál (fekete)
  7. Avon quatro (true colour-striped camouflage)
  8. Avon colortrend kőpúderek(translucent, translucent tan)
  9. S-he ajakdúsító szájfény
     + ecsetek Róluk azért nem írok külön ,mert semmi extra nincs bennük . No name ecsetek ,az esence kivételével,dm,Tescoban vettem őket.Nekem tökéletesen megfelelnek Nagyon jó kis ecsetek .Úgy gondolom hogy arra amire én használom őket nagyon jók,jól teljesítenek.De azért keresem az igazit ecset téren. :)

Sok Puszi :)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi szépen:)
      Mostanra már sikerült megbarátkoznom vele,de régen nagyon nem szerettem :P

      Törlés