2012. június 22., péntek

Csajos estés smink

Sziasztok Csajszik !

Ma egy igazi csajos estét fogunk tartani a barátnőmmel (pasik kizárva  :P ). Ebből az alkalomból egy egyszerű de látványosabb sminket szerettem volna.Hogy ez mennyire sikerült, azt döntsétek el Ti . :)




Amiket használtam :
  1. Miss Rose paletta
  2. Essence Zselés tus (Midnight in Paris )
  3. 1000 éves no name paletta :D
  4. Essence Stay Natural Korrektor
  5. e.l.f. eye brow kit (szemöldökösdi :P )
  6. Balea korrektor alapnak
  7. Avon color trend púder
  8. Avon 4-es paletta (legvilágosabb szín  a szélek eldolgozásához)
  9. Essence Get Big Lashes szempilla spirál
  10. Avon color trend szemceruza (fekete)
... na rohanok is mert szokás szerint késésben vagyok, de ezt szerettem volna megírni Nektek.

Sok Puszi és ha van időtök irány bulizni, mert eljött a medencés bulik, kerti partyk ideje. :P

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!:) Mint mindig:) (fent van az újblogos bejegyzés nálam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. És külön köszönet a lehetőségért :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik a sminked! :) Szép lett !

    VálaszTörlés
  3. Látod drága szomszéd...hányszor mondtam, hogy így hordd a hajad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello ! :D Asszem ehhez is fel kellett nőni :D :D

      Törlés